Matblogg!

Hei på dere og velkommen til min matblogg! På denne bloggen kommer du til å se mange forskjellige oppskrifter av en matglad mann som meg. Om du er heldig kommer det kanskje en dessert eller bakeri, for jeg holder meg til middag, kjøtt og for det meste mandig mat. Ellers blir det masse italienske retter som jeg liker. Hobbykokken Tom vil vise dere litt anerledes hverdagskost som er kjapp og lett  å lage (uten å kalles fast food). Jeg vil også vise dere til de plasser jeg får mine mattips og inspirasjon fra, for jeg er og forblir en hobbykokk. Her vil jeg inspirere og bli inspirert!

Kommentarer

  1. Det italienske kjøkken har masse godt å tilby ;)

    SvarSlett
  2. Bring it ON ! Jeg elsker din mat ! og jeg som er kresen ! du har fått meg til å like ting jeg aldri har turt å smakt på ! Så dette kan du broderen !!

    SvarSlett
  3. Stå på Tom. ;) du er flink

    SvarSlett
  4. Takk Ingrid! Andre, hva kan du om Italiensk mat sier du? ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar